E-mail: welcome@bodyupgrade.ro | Mobil: 0722 908 450

Archive for octombrie, 2013

17 Oct 2013

De ce dor articulatiile in timpul antrenamentului ?

Durerile sunt produse de lipsa de antrenament , sau atunci cand ajungem la un nivel unde antrenamentul este foarte intens . Este de preferat a se folosii anumite suplimente , datorita faptului ca in urma fiecarui antrenament se pierde o mare cantitate de calciu , iar din alimantatie nu poti obtine atat cat e nevoie in urma solicitarilor articulatiilor . Este deosebit de important sa stii ce tip de miscare fizica iti permite starea ta de sanatate . Incalzirea este elementara pentru lubrefierea articulatiilor si asigurarea unei elasticitati optime a ligamentelor si tendoanelor . O incalzire buna poate sa dureze 15 min , pe cand o accidentare iti poate lua chiar si 6 luni din timpul alocat antrenamentelor .

17 Oct 2013

Este corect sa nu mancam dupa ora 18 ?

Nu intamplator indiferent de ce dieta tii sau mod de viata ai avea, nu este indicat sa mananci dupa ora 18.00 hai maxim 18.30.  Este drept ca, in timpul zilei, majoritatea dintre noi suntem mai activi, ceea ce poate conduce la impresia ca ceea ce mancam se si consuma, iar seara, mai putin activi, de obicei acasa in familie, ceea ce poate da impresia ca ceea ce mancam se va si depune. In realitate, metabolismul este mult mai complex. In organism exista un stoc de aminoacizi care se reimprospateaza mereu, un stoc de glucide sub forma de glicogen care se mentine mereu plin, si se utilizeaza inre mese, pentru a mentine glicemia si sursele de energie pentru creier constante, un tub digestiv care lucreaza in permanenta, prin miscari si absorbtii .

17 Oct 2013

Mit și adevăr: despre băuturile energizante

Acestea nu sunt potrivite doar pentru sportivii de performanță, de exemplu cei care participă la maratoane, care se antrenează cu mult peste două ore pe zi.
Pentru persoanele de rând care merg la sală pentru a slăbi sau pentru a se menține în formă, băuturile energizante nu înseamnă altceva decât multe calorii în plus.
Foarte mulți oameni consumă acest tip de băuturi pentru că sunt siguri că, astfel, vor obține mai multă energie pentru a se antrena mai mult și mai în forță. Dar, de fapt, ei nu fac decât să consume mai multe calorii ceea ce înseamnă că vor fi nevoiți să se antreneze mai mult și mai în forță pentru a ajunge la rezultatul dorit.

17 Oct 2013

Cum controlam respiratia in timpul exercitiilor ?

Respiratia realizeaza o conexiune intre individ si mediu. In sport este esential sa tinem cont de anumite principii ale respiratiei corecte. Inspiratia se face pe partea de pregatire a miscarii , iar expiratia pe executia acesteia . In caz contrar, inima si plamanii vor fi suprasolicitati , iar oxigenarea organismului devine defectuoasa . Este important ca inspiratia sa fie prelunga si sa permita dilatarea cutiei toracice , iar expiratia sa fie scurta si sa se realizeze pe gura .