E-mail: welcome@bodyupgrade.ro | Mobil: 0722 908 450

Archive for decembrie, 2013

6 Dec 2013

Ce metode putem folosi pentru a dezvolta agilitatea corpului și flexibilitatea articulațiilor?

Flexibilitatea reprezintă abilitatea de a mișca articulațiile și muschii la capacitatea lor maxima, lucru care duce la creșterea circulației sanguine.

Pe masură ce flexibilitatea este mai bine dezvoltată, se vor putea efectua activități care înainte nu puteau fi execuate folosind incarcătură suplimentară. De asemenea se îmbunătățește echilibrul.

Pentru a se obține o flexibilitate bună sunt indicate exerciții de întindere a musculaturii: cvadriceps, triceps, musculatura inghinala și a coapselor. Se pot executa exerciții de întindere timp de 10-12 minute pe zi, după o scurtă incalzire. Este indicată efectuarea exercițiilor de întindere dimineața pentru cateva minute și apoi în timpul pauzelor. Stretching-ul poate fi făcut de asemenea ca parte componentă a exercițiilor aerobice. În timpul exercițiilor fizice muschii se scurtează și de aceea este nevoie de pauze în care aceștia să fie întinși încet și regulat, lucru care va duce la creșterea flexibilității.

6 Dec 2013

Ce este stretching-ul ?

Stretching-ul este de 2 feluri : dinamic si static .

STRETCHING-UL DINAMIC – presupune cele mai naturale miscari ale corpului uman , orice miscare pe care o facem inseamna solicitarea unor grupe de muschi . Pentru ca anumite miscari le facem zilnic nu mai percepem ca pe un efort aceste tipuri de miscari . Miscarile ce implica stretching ul dinamic sunt : – rotatii ale articulatiilor , exercitii de mobilitate ale gatului , rotiri ale umerilor , aplecari laterale , rotiri ale bazinului , semi-genoflexiuni , exercitii de balansare a bratelor si a picioarelor . Dupa logica propriului organism concluzia este ca stretching ul dinamic pregateste corpul pentru efort si este bine sa l includem in faza de incalzire . Miscarile de stretching dinamic se fac la o intensitate scazuta si se creste spre o intensitate cel mult medie .

6 Dec 2013

Este indicat să consumam cafea ?

Cafeaua poate fi considerată un aliment dacă nu faci abuz, iar în curele de slabire are un rol pozitiv prin efectul ei termogenic.

Cafeina, care se gaseste din belsug in cafea si care dimineata dezmorteste creierul si energizeaza organismul, poate provoca palpitatii, transpiratii, dureri de cap, stari de agitatie si nervozitate, ameteli, insomnie, stare de oboseala, tensiune arteriala, anxietate si depresie la persoanele care zilnic abuzeaza de cafea.

Unul dintre cele mai frecvente motive pentru care oamenii consuma cafea sau bauturi ce contin cofeina, este efectul de stimulare al functiilor cerebrale, acea senzatie de trezire.

In cazul sportivilor, cofeina s-a dovedit un supliment cu eficienta deosebita, foarte util in cresterea performantelor.

6 Dec 2013

Ce se întâmplă atunci când fumam?

Sportul este benefic pentru fumatori pentru ca este unul din factorii care îi ajuta la prevenirea afecţiunilor cardiovasculare, la combaterea stresului, de asemenea poate scădea riscul de orsteoporoza şi îmbunătăţeşte funcţiile aparatului respirator. Este foarte important să faci sport pentru a nu te plictisi. Mergi la sală cu prietenii, iar acest lucru cu siguranţă te va încuraja atunci când vrei să te lasi de fumat. Fumatul este nociv pentru organism indiferent cât de mică este cantitatea de ţigări pe care o consumi.

RAUL este proporţional cu numărul de tigari fumate. Persoanele care se lasă de fumat au sanse mari să crească în greutate cateva kg, dar acest lucru nu se este obligatoriu să aibă loc. Creşterea ponderală poate fi evitată mâncând mai puţin şi făcând mai multă mişcare .