E-mail: welcome@bodyupgrade.ro | Mobil: 0722 908 450

Este corect sa nu mancam dupa ora 18 ?

17 Oct 2013

Este corect sa nu mancam dupa ora 18 ?

Nu intamplator indiferent de ce dieta tii sau mod de viata ai avea, nu este indicat sa mananci dupa ora 18.00 hai maxim 18.30.  Este drept ca, in timpul zilei, majoritatea dintre noi suntem mai activi, ceea ce poate conduce la impresia ca ceea ce mancam se si consuma, iar seara, mai putin activi, de obicei acasa in familie, ceea ce poate da impresia ca ceea ce mancam se va si depune. In realitate, metabolismul este mult mai complex. In organism exista un stoc de aminoacizi care se reimprospateaza mereu, un stoc de glucide sub forma de glicogen care se mentine mereu plin, si se utilizeaza inre mese, pentru a mentine glicemia si sursele de energie pentru creier constante, un tub digestiv care lucreaza in permanenta, prin miscari si absorbtii . Toate acestea constituie un ansamblu, bine reglat hormonal, atunci cand ceea ce facem se suprapune peste activitatea hormonilor. Daca nu mancam mare lucru pana la ora 18.00, cu siguranta ca vom depozita foarte bine alimentele venite la acea ora. Exact pe acelasi principiu, dietele prost gandite sau neadaptate persoanei, sunt urmate de revenirea la kilogramele anterioare, asa cum, dupa mici “diete” zilnice constand in ignorarea meselor pana la masa de seara, va conduce la tipica si aparent paradoxala ingrasare a celui ce mananca doar o masa pe zi.

Corect este sa avem un pic de ordine in mese, pentru ca mesele de seara sa nu vina dupa o infometare in timpul zilei, si sa ne planuim mesele de asa natura incat sa nu bulversam organismul obosit si flamanzit ziua cu inca o activitate obositoare, seara sau cel mai rau noaptea: digestia.

Corpul nostru stocheaza grasimi mai ales noaptea.

Spre sfarsitul zilei ,si mai ales noaptea,digestia arde mai putine calorii.Fara sa punem la socoteala ca noaptea nu ne miscam.Deci,cu cat cinam mai tarziu,cu atat nivelul grasimilor si al zaharului din sange ramane ridicat.Asta nu inseamna ca trebuie suprimate toate glucidele(ele favorizeaza somnul),ci doar ca trebuie alese cele bune

Lipsa de somn = kilograme in plus

Cu cat dormim mai putin,cu atat secretem mai putina leptina,un hormon care taie foamea si cu atat mai mult secretam grelina,tot un hormon,dar care da foame .Cand nu dormim sufficient,suntem mai obositi,mai putin active ,ardem mai putine calorii .

Cina ideala – Legume crude sau fierte preparate in salata

Comments are closed.